Pages

Sunday, May 31, 2009

irw

sybille: ma kolin-peast sydamesse....http://www.youtube.com/watch?v=Z... Post a note

6 hours ago
sybille: ma kolin-peast sydamesse.... Post a note

20 hours ago
sybille has a new Messenger picture
Post a note

20 hours ago
sybille: masendunud ja veel kord masendunud ja veeel veel kord masendunud... Post a note

20 hours ago
sybille: maal maal... Post a note

1 day ago
sybille: vihkan kolimist..ja mul puuduvad isegi väiksed päkapikud... Post a note

1 day ago
sybille: seks on parim kui on päevad,see meenub,kui põrandal on vein Post a note

1 day ago
sybille: seks on parim kui on p Post a note

1 day ago
sybille: piretileee-on on on Post a note

1 day ago
sybille: pekki ma kukkusin oma käe pooleks.nii vallus on on on...kylastage mind haiglas....palun vabandust,mu jalg ei liigu... Post a note

1 day ago
sybille: pekki ma kukkusin oma käe pooleks.nii vallus on on on...kylastage mind haiglas.... Post a note

1 day ago
sybille: pekki ma kukkusin oma käe pooleks.nii vallus on on on... Post a note

2 days ago
sybille: Palju õnne Kena Mõrv.ja kui koju tulen ,olen jälle pettunud...minu tahtejõud on võimas! Post a note

May 18
sybille: ma tõesti pole täna kuulnud ennast teistmoodi kutsutavat!!!17,00 kruubiga kohting.22,00 sinuga siis vabaduseplatsil Post a note

May 18
sybille: ma tõesti pole täna kuulnud ennast teistmoodi kutsutavat!!! Post a note

May 18
sybille: sigareti syydanud.ei ei ärge saage valesti aru,ma ei tee teile silma, mu silm tõmbleb... Post a note

May 17
sybille: sigareti syydanud. Post a note

May 17
sybille: oeehhh Post a note

May 17
sybille: hullumajaheeringas Post a note

May 16
sybille: issand ta hakkas jälle jooma Post a note

May 16
sybille: ma täna öösel olen sulle rõve...millega ma jälle hakkama sain saan...appi. Post a note

May 16
sybille: Jubedaid ja magusaid ihasid Post a note

May 16
sybille: Jubedaid ja magusaid ihasid ujub lõputult läbi voogude! Jubedaid ja magusaid ihasid ujub lõputult läbi voogude! Post a note

May 16
sybille: Jubedaid ja magusaid ihasid ujub lõputult läbi voogude! Jubedaid ja magusaid ihasid ujub lõputult läbi voogude! Post a note

May 16
sybille: vannis koos pierrot´ga.tagasi tagasi. Post a note

May 16
sybille: vannis koos pierrot´ga Post a note

May 16
sybille: kiva raske.ära tassi kiva.juba homme......mmm...200prossa mind Post a note

May 16
sybille: kiva raske.ära tassi kiva.juba homme......mmm... Post a note

May 16
sybille joined andrea bruni's network

May 16
sybille: kiva raske.ära tassi kiva Post a note

May 15
sybille: tag.queen.kaks korda blombiir Post a note

May 15
sybille: tag.queen Post a note

May 15
sybille: tag Post a note

May 15
sybille: ylekyllastus.täistyhjus.õhku oi kui palju.elu möödub roolis.mine metsa ja ole puu Post a note

May 15
sybille: ylekyllastus.täistyhjus.õhku oi kui palju Post a note

May 15
sybille: ykskõikne. Post a note

May 15
sybille: meestemaailm suurpuhastusliku iseloomuga-riiulile, riiulist välja Post a note

May 14
sybille: meestemaailm suurpuhastusliku iseloomuga Post a note

May 13
sybille: seksisin vibraatoriga,jäin sellest rasedaks jälle yks isata laps/M/. Post a note

May 12
sybille: kuldne on su päev Post a note

May 12
sybille: seksisin kogu maailmaga, ei saanud orgasmi,huvitav kas maailm sai?/M/ Post a note

May 11
sybille: meestel ikka piss peas, enne ei jaga matsu ära, kui prostamol-uno faas kallal Post a note

May 11
sybille: naised karmid loomad Post a note

May 11
sybille: ma syya teen keeb myrgiseen Post a note

May 11
sybille: enesega voodis Post a note

May 11
sybille: see pole ka see mida ma tahtsin Post a note

May 11
sybille: läbi kuivand lehmasita tuleb naabermaja rita.et saaks iseseisvuspäekas aasta isa tiitli.VABA.aga mitte saadaval. Post a note

May 11
sybille: läbi kuivand lehmasita tuleb naabermaja rita.et saaks iseseisvuspäekas aasta isa tiitli Post a note

May 11
sybille: läbi kuivand lehmasita tuleb naabermaja rita Post a note

May 11
sybille: läbi kuivand lehmasita tuleb Post a note

May 9
sybille: tagasi laudas Post a note

May 9
sybille: miski on olemas.see hirmutab mind.mul naer on veres verine mu naer Post a note

May 9
sybille: miski on olemas.see hirmutab mind Post a note

May 9
sybille: jooobun... Post a note

May 8
sybille: lähen ja teen mardisanti ja ytlen et olen seitsme maa ja mere tagant ja palun tykikest leiba ja võimalust temaga voodit jagada. Post a note

May 8
sybille: tõesti tõesti..seks-pais...no ma räägin sa ju minu pruut põgenev aga ikka haha.õeluseradadl,ma ikka lähen talle ukse taha.irw Post a note

May 8
sybille: tõesti tõesti..seks-pais.... Post a note

May 8
sybille: olen täna söönud kolm võililleõit.ja yh toppinud ninna ja yhe nabaauku ja yhe paremasse kõrva... Post a note

May 8
sybille: kasMeieLähedusPaistabAukudestMuKohusMidaSinaNäedJaMinaMõnikordEiNäe?kasSaSiis urgitseksid seal ning võtaksid selleMisMeeldib? Post a note

May 7
sybille: ja nyyd see algas taas.ma sõidan kohast kohta.mittemidagi arvestamata.tuulelon õigus.AGA seeoleks endale ei ytleme.eneseeitamine Post a note

May 7
sybille: ja nyyd see algas taas.ma sõidan kohast kohta.mittemidagi arvestamata Post a note

May 7
sybille: kasMeieLähedusPaistabAukudestMuKohusMidaSinaNäedJaMinaMõnikordEiNäe?kasSaSiis urgitseksid seal ning võtaksid selleMisMeeldib? Post a note

May 7
sybille: .kala hakkab peast mädanema!!! alalises erutuses.mõni inimene võib selle haisu kätte ära surra.ja mitte juua pool 11 kohvi Post a note

May 7
sybille: .kala hakkab peast mädanema!!! alalises erutuses Post a note

May 7
sybille: .kala hakkab peast mädanema!!!loomaaed ja kolm karu Post a note

May 7
sybille: .kala hakkab peast mädanema!!! Post a note

May 6
sybille: lyhiajalised vajadused...kala hakkab peast mädanema!!! Post a note

May 6
sybille: lyhiajalised vajadused... Post a note

May 6
sybille: National Anthem of Estonia Post a note

May 6
sybille: ja need on need kohad ,mil ma tahan öelda, et mind ei ole.... Post a note

May 4
sybille: sisetunne ei peta, kyll aga paranoiad...ymber kodeeritud tunded....olen nii tyhi,et selle tyhjusega rohkem täis ei saa olla Post a note

May 3
sybille: sisetunne ei peta, kyll aga paranoiad...ymber kodeeritud tunded Post a note

May 3
sybille: sisetunne ei peta, kyll aga paranoiad... Post a note

May 2
sybille: head seksparnerid muutuvadki t+siseltv+etavaks Post a note

Apr. 29
sybille

No comments:

Post a Comment