Pages

Friday, March 5, 2010

halajuttu ...megahala....vanahala....kalahala....


läheb juba vist viies paks komm.
ma ei tee midagi.sorteerin.otsin.organiseerin.
joon kohvi mida ma ei taha.lihtsalt kohvilõhnaga varjata mu tegelikku köögis viibimise põhjusi.
mees on sitapea.ma armastan teda.
andruseid pole tööl.Maial on igav.andrustel pole raha kaa.tydrukuid on liiga palju.
jalal on kont eemaldunud oma tegelikust trajektoorist.nagu siis kui toruluu kruve hülgama hakkas.nyyd ei sobi oma naaberluu.
leiutan fotokakotti kummimadratsil, mis on minu voodi.
vahepeal on kunstnikud parimad matemaatikud.
pöörake tähelepanu sarnasusele, mitte erinevustele.
raske on leida sarnasusi, kui erinevused karjuvad näkku.
koguaeg on kõht gaase täis. toit ei sobi. või liigkogus alkot.
neil ameerikas on tabletid tarvitamiseks enne oasisaldusega toitude manustamist.
ma tahaks, et piret elaks New Yorgis.
koguaeg on palav
mõnel on koguaeg kõva
ma näen piltidelt kohutavas koguses valesid pekke oma kehal.
ma olen ahastuses
see tähendab ma pean pysima liikumatuna.
poosis, mis on vastuvõetav peeglist vaadatuna.
ma olen saavutamas marita mõõtmeis rindu.
need kaaluvad pool kehakaalust.
kesse laadis mida alla.
valge niit näeb sitane välja.see tuleb tema valest asukohast puhkehetkeil.
mul ei ole aalupist midagi klatsida. ma ei tea kas see on halb, kui ma mõnda inimest negatiivselt ei näe.
turvaline on mitte midagi muuta.
hamzah magab. ma usun. ma kyll ei kuule norskamist aga ma ei kuule ka teda telefoniga rääkimas. järelikult magab.
silm haige-peab magama.
kui elada maja viimasel korrusel on oht yleköetud saada.
samas on hea magada lahtise aknaga, pole vaja mehi koju vedada.
ma ei maga enam meestega-ma magan lahtise aknaga.
leho kysis, kus ma yorgis peatun. ma ei öelnud.
ma ei saa seda teha. ma ei taluks tema mahategemist ära.
ta on väga veider.
kylm tuuleõhk seljale tuulekellADE helinal.

No comments:

Post a Comment