Pages

Sunday, March 14, 2010

nii .tegelikult 12...ennne kui

Keegi kinkis mulle täna öösel hunniku lahtisi valgeid roose. Ma ei mäleta kes. Aga see tegi mind õnnelikuks. Lahtisi ses mõttes, et mitte kimbus.Neid jagus igale poole.Kuid peale seda tulid õudusunenäod.Jubeuned.Tohutu koguse paanikaga.Millesse sekkus kellegi Tundmatu telefonikõne, mida ma unesegusena tegutsedes ei jõudnud vastu võtta, äratades kõik, kõigile kõrva karjuva"jää vait" helinaga ärkvele. Kusjuures mulle kõlas kõrvu helin mu oma häälega. Nagu oleksin selle muutnud ja ma ise karjun omale "jää vait" .Tegelikult mitte.See ajas segadusse.Ma juba pikemat aega ei saa aru, mis maailmas ehk minu ümber ja minu sees toimub.Mitte miski pole enam reaalne.
Viimane on hägustunud minu nii võimsalt selgete unenägudega.
Saadan enne magama jäämist Jaagole sõnumi (vastust muidugi saamata) ning öösel juba loen telefonist vastust.Peale mida ärkan üles ega leia seda sms-i telefonist.see ajab närvi.Ma ju mäletan ,et ma lugesin seda.Ja kukun magama tagasi. Siis saan järgmised vastused oma küsimustele.
Aga äkki pole mul muud maailma vajagi?Aga miks see mind siis külvab üle paanikaseguga?
Ja see kõne. Tundmatult numbrilt. Ma usun, et see oli perv.Ma tahan , et see nii oleks. Ma juba pikemat aega vajan pikemat aega suhtlemist kellegi võõra mehega, et valada ta yle oma perekonnatraagikaga ehk siis oma isikliku draamaga. Ehk sundimatult valikuliselt valimatult välja voolata. Mida saab ainult temaga. See oleks nii vabastav. Tal on minu oskusi tarvis aga senini olen vaid mina saand temast kasu. No ok.Tegelikult on see väga müstiline lugu, millest ma väga avalikult rääkida ei saa.Kuigi olen seda teinud.Saanud mitme kilose loo. Väga raske ja lõbusa. Müstilise ja üllatusi täis. Segase.hea küll ma pole päris täpselt aru saanud ,kas see, mida ta minult tahab, on ikka see, mida ta tahab . Ja kas minu tõlgendused osutuvad tõesemaks tegelikkusest?
Sest ma ju ei usalda kedagi. Minu jaoks on inimesed ebasiirad ja õeldad.Heaks teevad neid vaid riigi seadused.
Ja siin on krdima fkcing tuuline ja külm.Mul on samal ajal külm ja palav.Ja meeletu kogus und.Aga rahuldust pakub, et kohe-kohe perfin. Ja siis on jälle kõik Hästi .Elan välja, elan välja.Siis pole teisi olemas.Midagi pole olemas.
Ja siis ma võin teie jaoks olla isegi Moskvast ,kui te nii arvate!

No comments:

Post a Comment