Pages

Tuesday, June 9, 2009

arbuusisuhkrus

Kunagi sattusin yhe näitleja juurde, järelpeole.ta seksis minuga köögilaua all ja hommikul ei lasknud enne minema, kui oli lugenud mulle yhe loo raamatust arbuusisuhkrus.ja takso ootas ja tema luges.ja ta väitis ,et ta loeb seda kõigile.
ja ma läksin raamatukokku ning võtsin selle raamatu, helistasin oma mehele ,ilma midagi lausumata lugesin talle selle loo telefonis ette.ja ta kuulas ega seganud vahele.ta armastab mind endiselt.


Minu nimi
Arvatavasti olete vähe uudishimulik, et kes ma olen, aga mina kuulun nende perre,kellel ei ole õiget nime.Minu nimi sõltub teist. Kutsuge mind selleks, mis teil parajasti meeles mõlgub.
Kui te katsute meelde tuletada midagi, mis on ammu aega tagasi toimunud: keegi küsis teilt, aga teie ei osanud vastata.
See on minu nimi.
Vahest ehk kallas taevast vihma alla.
See on minu nimi.
Või palus keegi teid midagi teha.Te täitsite tema palve.Siis aga selgus, et seda , mis te tegite, polnud vaja- "Vabandage, ma eksisin!"- ja teil tuli hoopis midagi muud tegema hakata.
See on minu nimi.
Vahest ehk oli see mõni mäng, mis te lapsepõlves mängisite, või mõni mõte, mis teil vanast peast akna all tugitoolis istudes lihtsalt niisama pähe tuli.
See on minu nimi.
Või läksite kuhugi.Ümberringi õitsesid lilled.
See on minu nimi.
Vahest ehk vaatasite voolavat jõge.Teie kõrval seisis keegi, kes teid armastas.Ta tahtis teid puudutada.Te tundsite seda enne puudutamist. Ja siis teid puudutatigi.
See on minu nimi.Vahest ehk olite voodis, iga hetk magama jäämas. Ja teile tuli korraga midagi naljakat meelde ja te naersite omaette, lõpetasite nõnda toredasti oma päeva.
See on minu nimi.
Või sõite midagi head ja unustasite hetkeks, et see on hea.
See on minu nimi.
Vahest ehk oli kesköö ja ahjus kumises tuli nagu kirikukell.
See on minu nimi.
Või tundsite end sandisti, kui tüdruk teile oma südant puistas. Ta oleks võinud mõne teise juurde minna: mõne sellise juurde, kes on tema probleemides rohkem kodus.
See on minu nimi.
Vahest ehk ujus forell võrendikus, aga jõgi oli ainult kaheksa tolli lai ja iDEATHi kohal paistis kuu ja pimedad arbuusipõllud kumasid tontlikult ja selline tunne oli, et igast taimest tõuseb oma kuu.
See on minu nimi.
Ja ma tahtsin , et Margaret mind rahule jätaks.
"Arbuusisuhkrus" Richard Brautiqan

No comments:

Post a Comment