Pages

Wednesday, June 24, 2009

mulle meeldib avaldada asju,mille realiseerimis tähtaeg on möödas

Ma ei tahaks seda pliiatsit tag. anda Maarinile.

Ma olen jõudnud lõpuks õigesse kohta.Sinna kus ma olema pidin.Ja mul on hea meel, et ma olen suutnud lõpuks blokkida igasuguseid väliskeskkonnast tulevaid impulsse, mis segasid ehk minu tänase päeva aegluse tõttu olla tegutsemisvõimeline, kohusetundlik enda ees ,omale antud lubaduste ees.

vaheldusseks.

Ma tohin tantsida nõjatustantsu.Missest, et mõne jaoks on see seks.See vabastab pinges valutavad peasooned.aga ma ei tohi olla mina ise -naerda kõlaval häälel, teha äkilisi liigutusi ega eputavalt edvistada.

linn selleks ongi ,et tulla ja minna, et seksuaalpartnerid saaksid vahetuda ilma,et et teine segama jääks nagu seisev vesi kylakaevus.
see siis vaheldusseks.

Kui inimese riided hakkavad silmnähtavalt lagunema ja otsa saama , siis tähendab see , et tema aeg on saanud läbi,täis. Ta kas sureb ära või ta peab vahetama kohta.

aevastamine. sõnu on liiga palju.neid pole nii palju vaja toota.. milleks võtta teistelt fantaasiaruum.

astuda sellega vastu

parandada sellega oma positsioon

Ma alguses arvasin , et mind päästab kaineks joomine ehk tekitada seletatavam olek oma senisele käitumisele.

Aevastamine ei löö ainult puusaliigest jakust välja vaid aitab ka hyljata spermatosoide sinu sisemusest.

No comments:

Post a Comment