Pages

Wednesday, February 17, 2010

õu.teisip äkki.
mulle meeldivad normaal laiusest laiemad uksed.
päike.jalutada on mõnus aga palav.joon teed.täna tunnen, kuidas mu jalg tahab mind ära hävitada.peale reedest surnuaia fotosessiooni paljajalu lumes ning öist tantsutuuri avastasin, et mu vigastatud jalg oli kattunud sinise tooniga.rämedalt.ülevalt j altpoolt .kuid tol hetkel ma valu ei tundnud ega mäletanud ka et oleks saand selle värvi mehhaanilisel teel.
aga nüüd ta valutab.ja värv tumeneb.
teen galerii tuuri pool turistikalt.
ma tean mulle kunagi midagi ei meeldi ,ma näen alati muid asju.ma vaatan hoopis trepi kõrval posti ning maali taga seina.
ning uurin materjale ja tehnikat.ehitaja noh.
kõik varjavad oma tõelisi põhjusi, miks nad kus kaua viibivad.räägivad lugusid oma tohutult heast loomingulisest karjäärist, tegelikult pilluvad kuskil keldris plaate seina.mina ei hakka keerutama.
ma olengi ehitaja.
aga kyll mitte tavapärases tähenduses.kuna ma nimetan oma kostüümide tegemist-õmblemist kohati ehitamiseks.siis tegelikult ei valeta ma kumbagit pidi.
eile kvaliteetaega mööduski kangapoes viibides.mil minu materjalide kogu täienes 12 erineva kanga näol.
meetritesse pole ma veel neid jõudnud arvutada.
Piret sõitis, kuigi minu arust oleks pidanud ta ammu olema koolis laste juures, mööda linna ning näitas ja rääkis, kus-mis.mina noogutasin ning üritasin kogu infi salvestada.
t hiljem , kui miksit tarvis leida, sisestada vajalik sõna otsinumootorisse ning saada vajalikku teavet.kõike ei jõua ju hoida silme ees desktopil.ei mahugi.
minu tänane hädavajalik leid suundub kaneeliviirukite suunas ning vee ja küünalde sest täna on see päev mil ma lõpetan oma päeva loitsides.
ou ma jumaldan hetkel seda mündi imenduvat maitset suuõõnes.
mis kell sai minust teejooja?
tavalise tee.nagu tee jooja.mite otsese raviomaduste sisaldusega teejooja.
manniga teetades? või peale maarini vihkavat suhtumist baaris teejoojate peale?aga ma pole õel.ma olen spets tee baaris ning kohvi siin ei pakuta ning maarini juures joon parem kraani tyhjaks.yks udune tõestus.

2 comments:

  1. tee käib ikka teebaaris ja kohv ikka kohvikus ja juuksed ikka juuksuris, jah

    ReplyDelete