Pages

Saturday, February 13, 2010

tallinn-helsinki-new york

Pealpool pilvi käidud.Ja jälle rahu maa peal.:-)
Ma jumaldan seda pilvepeal olekut.Seda lõputut tühjust, valgust ja valget.Seda pehmust!
Ei mingit hirmu, et alla kukkudes võiks saada haiget.See kõik on lihtsalt nii pehme!
Kuigi seekordne lennuk müriseb nagu oleks keegi teda eelnevalt tuuninud, et müra oleks võimsam.Ja kõrva topitavad sinised junnid on ka liiga suurte kõrvaaukudega soomlastele ilmselt vaid mõeldud.Ning kui tahta müra miski leebema heliga leevendada, siis komplektis saab kindlasti ka ahenenud kõrvaaugud ning sellega kaasneva valulikkuse.
Aga hirmarmsat rohelist värvi padi ja pleedi moodi asjandus on see-eest ülipehmed ja mõnusad.
Magan ennast teise riiki.
Kusjuures esimest korda jõudsin ma lennujaama alles 5minutit enne lennule mineku kinnipanemist.
Ja kohver, mida ma käega kaaludes pidasin vaevu 15kiloseks,osutus 38kioseks.Ja nii ma pidin kiiruga kohvreid ümber pakkima, lennutades lennujaama põrandale nii kondoome kui ka tampoone.
Maril on õigus-enne kui mind endale külla kutsute, tuleb vara ja ennast ära kindlustada .Ma ei tunneta oma tõelist jõudu.
Ja nüüd lajatasin pastakatriibu omale näkku.
Aga vähemalt ei pidanud ma kusagil passima vaid sain kohe lennukile astuda ja Helsinkis oli täpselt aega , et jalutada oma väravani ning vahetada ära msni alapealkiri.
milleks kordasin nelja aasta tagust Margust, mil esimest korda usasse lendasin.
Preili B arvates on ameerikat vallutada kõige parem õhust.

No comments:

Post a Comment