Pages

Saturday, August 22, 2009

50+

Mulle ikka yldse ei sobi 30+,40+ keskeakriisis kygelevad meesnähtused.ma sain selles juba aru ise 20+ olles.
Ja ma ei saa aru mõnest mehest.sai ju räägitud, sai ju kokkulepitud.et ainult kaks korda aastas.pyhade ajal .jõulud ja jaanipäev.rohkem ei peta oma naist.ma ei saagi aru, mis ajast on lihttavaline nädalavahetus jõudnud pyhade staatusse.see suvi on yletanud ammu oma 2 piirmäära.no ometi aitab!ja see väide- me kumbki ei soovi,et see päevavalgele tuleb.muidugi mitte.aga hetkel tundub,et see huvipool olen vaid mina.ausalt, mind yldse ei eruta intriigid ja selle avalikuks tulemisel muud ebameeldivad nähtused, eriti veel nii aegunud loo puhul.või mis aegunud.sessuhtes, et kui asjale saadakse mittevajalike inimeste poolt jälile loo algstaadiumis, siis lööb see mingeid olusid paigast ära ning tekitab adrenaliini.aga kui asi on kestnud nii ja nii kaua, siis sa ei viitsi enam tegelda välisega.sellega ,mis oleks loogiline ammu.
Ja nyyd ma olen armunud..50+ mehesse.jälle.ja jälle pealevaadates suutsin ma kindlustada omale loo. veel mõtlemata , kergendatult ohates,et pole minu mees.ja kui taha vaadata,siis lähiminevikust vaatavad mulle sealt vastu vaid sellised mehed ,kelle kohta olen ma julgenud kauem peatumata öelda,et pole minu mees.ja ometi on nad olnud nii pikemat kui lyhemat aega minu mingismõttes mehed.kuid mitte traditsioonilises mõttes.aga minu suhted polegi traditsioonilised.ja osa neist ikka veel kestavad.ja osa neist elavad oma elu juba unelmates, et pääseda tundeist ning saada ilma suuremate vigastusteta surma.
Aga armunud olek on enne kui tuleb mees.ja kahjuks me ei saa valida ,kes meile vastu jalutab.kokkusaamisi saame me muidugi tyhistada.aga seekord liuglesid määravad laused minuni läbi teiste inimeste vahenduse.sõnad !-sõnad on ju need ,mis mind toidavad.ja eriti veel minusisulised.ja kohtumine.olgugi,et ma olin hirmunud ja yritasin kõike blokkida, võimendas see veelgi oma meeldiva olemisega tunnete syvenemist.ja ei läinud palju mööda,kui ta asus elama minu unenägudesse.ja nyyd ta on seal.kõhus liblikaid hulluks ajamas.tiirlema pöörlema pannes kogu sisemust.
Minu mees ongi 50+.

No comments:

Post a Comment