Pages

Friday, August 14, 2009

kui tsivilisatsiooni, kommunikatsiooni ja laminatsiooni on saanud liiga palju

Õlu maitseb täna nii mõnusalt.Kuigi ma maal ei armasta eriti alkot tarbida, et jääks tervisele mingigi koht taastumiseks. Ja kui on veel ette teada,et on jälle oodata maratonjoomist ja animal powerit.mu viimased nädalavahetused on kõik megaheitlike lõbustuste rada mööda käind.Ja nädal algab taastumisega, tunned kuidas tsivilisatsiooni, kommunikatsiooni ja laminatsiooni on saanud liiga palju.. üritad võimalikult peidus olla,vihkad iga telefonihelinat,mis sulle kuuldavalt vaid karjub-jää vait ning püüad võimalikult lyhikõnedega piirduda.aga kuna taastumisaega jääb aina vähemaks , sel lihtsal põhjusel,et ei saa lõpuni ära olla , siis tuleb nyyd ka juba enne oma keha ja meeled ette valmistada eeloleva-tulevaga.
Aga ma tean ,et see on hetkel viimane, selles katkematus jadas.ja siis ma ei kavatse kaks nädalat miskit ette võtta.ahjaa ma olen jõudnud juba panna omale aja kaelalylide ja alaselja kragistamiseks. nii etteteadlikult.ja yleeile käisin teraapias.refleksoloogil.ja eile lugesin teraapilist raamatut ning täna käisin metsas seenel. kuid mitte seente pärast vaid pigem, et ennast metsas maha rahustada-joosta ja valmis olla homseks.ja saun-muidugi saun.
Ja ma olen lasknud kõik tunded lahti ja laiali.ja kanaks olemine polegi enam mingi tappev olek.
Ja mulle on hakanud jälle meeldima koledad mehed.nii minu mõistes koledad.mitte tavalised.aga täna ma luban -ma ei lohista yhtki ei ilusat ega koledat yhestki baarist minema.piirdun vaid provotseerimise ja ääretu flirdiga.aga ülemäära ennast lõbustama ei hakka.
Võibolla on hea koledatega teraapiat teha kuna neid võtad ja jätad ,ja lõbu on piiritu ning lastesaamissoovi kaotamisega pole ka hirmu järeltuleva õuduslastekarja näol.ning tagaigatsevat faili pole ka salvestunud.

1 comment:

  1. ja ma teadsin ,et kui ma kirjutan ,et ma ei lohista, siis seekord käis see kyll kibekähku.ja samas-kui ta suu kinni hoidis oli ta ilus.ja teine kord oli kaa ilus.

    ReplyDelete