Pages

Thursday, August 13, 2009

saunavaim

Täna saunas käies karjusin jaagole , et ta võib vanni vee ära lasta kuna ma ise ootasin, mil ma sauna saan, sest olin alles saunavaimule leili visanud.saunavaim peab alati esimese leili saama ,siis saab ise ka hea leili.täitsa jabur.,ma viskan isegi siis esimese leili saunavaimule, kui keegi teine on enne mind saunas käind.ja nii juba aastaid.sellest ajast kui kunagi hästi ammu olin jälle tallinnast maale hääletamas,peale pikka pidust nädalavahetust ja ma hääletasin kellegi onu uno peale, kes oli teel valgemetsa saunapeole.ja eespoool sõitis veel sama eesmärgiga autosi. kuskil vahepeal tehti peatus ning mind nähes teatas pealik,et seda tydrukut enam autost välja ei lase ning ta tuleb sauna kaasa. kusjuures neil oli miski jutukas kus nad kõik koos käisid, mille nime ma muidugi ei mäleta enam. aga parasjagu oli vist okt. Algus ja vihma tibas nii mõnusalt ja muidugi ma sõitsin nendega kaasa. see oli yks lahedamaid juhuslikke pidusid. veetsime pealikuga enamus ajast saunas või väljas väljakasvanud vihmamärjal murul. ta kutsus ennast tumeblondiks,kuna ta oli musta peaga. ja ta rääkis põhjalikult oma naise emaka rebendist, mis oli tekkinud peale viienda lapse syndi ja alles hiljuti. aga meil oli huvitav. ja mul on isegi veel pildid minust istumas nii yhel kui teisel syles. ja pealik ytleski,et esimene leil läheb saunavaimule.

No comments:

Post a Comment