Pages

Sunday, August 23, 2009

eelmise järgmise yle-eelmine , sinu seekordne.

Ma vihkan seda suhterägastikku.sinu eelmise järgmise yle-eelmine on sinu seekordne.uuuh!!

ja sa oled juba mitu päeva yhe mehega koos.siis ilmub tema nn. Esimene naine välja.ammustest aegadest.sa tead naist ja ka seda,et ta elab juba järgmisega.siis aga selgub ,et ka neil omavahel on ikka veel suhe.kukud vabandama naise ees, et oi sorry ma ei teadnud.naine,et pole midagi , tal pole minu olemasolu vastu midagi.võin selle mehega vabalt koos olla.mees vabandab mulle ,et sorry pean magama täna temaga.jaa -arusaadav.!mul pole selle vastu midagi.mingi hetk märkad ikka ,et mees on sinu kõrval ja kaisus.sisse astub teine naine, kes tabab meid tegevuses.naine natuke ehmundsolv.mees vabandab teise naise ees, et sorry ma ikka tahan olla täna temaga.....ehk siis minuga.

No comments:

Post a Comment