Pages

Sunday, November 1, 2009

ilusad naised räägivad eesti keelt

kui ma olen juba saanud isegi nii ilusa komplimendi nagu seda on :"sinuga ma petaks kõiki oma naisi ilma syymepiinadeta.", siis ma enam ei kipu tegema tagasisammu.see on ju punkt.Ei tahaks ju enam hiilida peol terava silmaga ringi mingist halvast uudishimust ja järjekordselt pettuda, et miks alati mehed valivad oma järgmiseks sinust koledama naise.nojaa , võib-olla on ta seesmiselt väga ilus.võib-olla on tal ilus põrn või hea seedimine.või meeldiva pikkusega sitasoolikas. mees ju ise teeb hiljemalt nädal tagasisammu, harva läheb pooltteist.
nagu selle viimasega.veetsin lõbusalt aega.kusjuures oligi hästi armas ja sõbralik õhk seal peol.peol , mis pidi suurem osa vist sisaldama kunsti.aga meie nagu ikka särasime ja tantsisime. vahel kui jälle meenus, kuulasin ilusaid tydrukuid.et mis keeles?mis keeles nad räägivad.ja, et milline neist ilusatest siis.kõik vähegi ilusad rääkisid eesti keeles.lõpuks oli jäänud järele vaid kaks koledat.nii 50+ , istumas igavalt toolidel.mõtlesin ,et neist ikka kumbki ei saa olla.unustasin teema ja lõbutsesin edasi.mõned hetked hiljem, tuli yks koledatest yhe minu tuttavaga minu juurde ning tahtis mind koledaga tutvustada.õigemini seda ta tegigi.et see on see ja ta on sealt.ma ei suutnud muud ölda kui, et see,mis ta teeb on irooniline.ta ei saand aru miks.aga mina naersin ja lasin ennast imetleda - neil kõigil.ja neil ei tulnud kiitustest puudu.ei minu naistuttaval ,kes tõi koleda minu juudrde.ei koledal ega ka minu yhel meestuttaval,kes minu juures istus.võibolla ta teadis ja tahtis näha minu reaktsiooni.võibolla ta ei teadnud.aga see oli irooniline.arvestades, et tema oli ju see,keda 2 päeva tagasi peteti.ma yritasin mõelda, et koledal on ilus põrn.
ahjaa ja seal peol oli veel yleelmine, ma nägin teda mingi poolnurga pealt.ma vaatasin ja mõtlesin ,et -näe, on veel teisigi sama mittemidagi ytleva näoga,nii tavalisega ,et kunagi meelde ei jää ja iga kord pead kysima, aga kes see blondiin on ?
aga siis ta keeras ja ma siiski läbi raskuste tundsin ära,et see on sama ja teisi nii mittemidagi ytleva näoga pole ikka olemas.

No comments:

Post a Comment