Pages

Tuesday, November 10, 2009

Kallid sõbrad ja muidu tuttavad või inimesed, keda ma mingitel asjaoludel tean!

Nüüd , kui Peeter on saamas järgmine aasta 55 ja mina 35, siis annan teada ,et on tulemas 17.11.2009 Lõunas lõunasöök seda tähistamaks.Kella 13.00-20.00 Neevemaal.

MENÜÜ
Peamenüü:
porgandi-mündi salat
küüslauk mee ja palsamiäädika kastmes
punase sibula keedis
punapeedid soolapadjal
juurvilja-lihapada siidrileemes
või sibula -hakklihavorm ehk täidetud sibulad
hasselbacki kartulid või paneeritud kartulid


GRILLROAD:
grillitud kartul juustu ja peekoniga
või grillitud kartulid sidrunimajoneesiga
šiš- vardad peekonis
Sea+looma šašlõkk
lõkkel küpsetatud õunad

MAGUSTOIT:
sorbett matcha teega
panna cotta matcha teega

TORT:
sidrunitort

JOOGID:
jõhvikad sidruni ja veega
rohelise tee smuuti
ingveri-õunatee
kohv

Kingituste nimekiri:

VANN, ilusate jalgadega
PIIMAAUTO(mänguasi aga toimiv, et saaks piima sisse ja tagant kraanist välja, veel parem kui voolikust.)
VESIPIIBUTIHEND
KLAMBRID(klambrilööja Rapid R13ERGONOMIC)5/32´´-3/8´´ 13 19 4-10mm
KIRG.TOIT margit hakomaa, laura kallasvee ja ester kannelmäe
KORSETI TRAATTUGEVNDUSED 20cm -2tk. 30cm-6tk. 35cm-2tk. 40cm-2tk.
MINUSISULINE KODULEHT(tehniline pool)
TALDLIHVIJA
VALGE VILLIS, simu alfredi oma
UISUNÖÖRID
EDASI-TAGASI PILET , MA-EI-TEA-KUHU! (NB! Soome oma on juba, kahekesi autoga.)
HELEDAT PALSAMIÄÄDIKAT
TÖÖD(minu määratud tasuga)
APTEEGITILLI SEEMNEID
KANGAPOE KINKEKAARTE
VAAKUMKUPP
KORSETI KINNITI(metallist ja minulik, võib-olla hand made)
LUBJAKROHVI
KAIDO massaaz
BLONDEERIMISTEENUS alates detsembrist
MANNI õrnroosaroosiline poekott, aasta vana
CALVIN KLAIN in2u him või euphoria
WINTON paynes gray nr.32
RINNAOPERATSIOON
ÕHKU
JNE.

Ja ma täiesti mõistan teid ,kes te kõik mulle nii kaugel elate või õigemini mina elan ju kaugel lõunas, et ei sunni teid oma kodupaigast lahkuma ja kingitust isiklikut ära tooma.Lisasin veebiaadressi, kust leiate teile lähima postkontori.:)
http://www.post.ee/

minu aadress:
billeneeve
uue-antsla
kuldre side
võrumaa
66508

Võib teha ka ülekande,
Swedbank 1105287015
Sampopank 334917920004
Selgituseks siis kingitusele viide.

Kingitusi ootan novembri lõpuni, kylalisi teisipäeva õhtuni(17.11.2009) aga õnnitlusi võib saata sõbrapäevani!

Teile kõigile armastatud willu endelitytar ehk
billeneeve

No comments:

Post a Comment