Pages

Tuesday, November 24, 2009

Ta elas minust 2 tuba eespool ja ma koputasin ta uksele, ilmselt harjumusest seal käia, tegelikult oma toaga uksi segi ajades, kuigi ma ei tea, milleks ma peaksin koputama oma uksele, eriti kui ma ise asun väljaspool ust.
Ja ta imestunult küsis, et kas ma tema tuppa ei astugi korraks sisse.Kuid mul oli jälle hirm.Nagu ta eelmise naise puhul nii ka seekord.Iga tema järgmise naise puhul näen ma unes, et milliseks nad on kujundanud ümber tema toa.Ja need näevad ülipuhtad välja.Kuigi tal on seal ysna räpane.Ta koristab vaid siis kui tahab väga , et ma ta tuppa sisse astuks. Ja see hirm , et seal on liiga ilus, korras ja muutunud ning ma näen liiga palju märke ja jooni teisest naisest, takistab mind seda barjääri ületamast.Aga ma ületasin seda siiski.Juba teist korda, juba teise naise puhul.Kui eelmine kord oli muutus raamaturiiulites ning ülitäpselt sätitud raamatutes(5 mm. täpsusega), siis seekordse naise puhul oli seina jõudnud tapeet(üliarmas õrnade lilledega ning korduv revolvri motiiv lillede keskel)ning senine katusealune magamisase oli täis laotud mõtetuid püsiskulptuure ning voodikoht oli toodud akna kõrvale ning seintel kuhu ka ei vaadanud oli täis kleebitud selle tütarlapse , kes näeb välja 50+ fotosid sellesama naisisiku poolt.See vaid kõigest toa kirjeldus ning seda ka unes nagu ka eelmise naise puhul.
No ja kui ma sisse astusin ust lahti jättes, kukkus mees mind koheselt suudlema.Kuidagi kummaliselt ja teistmoodi.Aga nauditavalt!Ta polnud väga hea suudleja.Kui oleks , ma mäletaksin seda ning ma oleksin ka rohkem seda oma ajakavva lükkinud.Aga seekord oli mingi muutus.Ma olin juba suht kiimas ning tegevusjärjekorras oli ta jõudnud mul juba kuluvad eemaldada ning õrnalt selle 50+ naise voodisse tõuganud.
Aga siis oli kellegil määratlemata suhtes temaga oleval tütarlapsel sinna tuppa asja nagu neid tema ümber mingil arusaamatultel põhjustel alati leidus. Ma lamasin voodis ja vaatasin ning ootasin jätku, ise lastesukapükste moodi sukapükstes olles.Veel mõtlesin ,et kuidas või mida sisenev tütarlaps mõelda võib.Aga ta väga ei pidanudki arvama või mõtlema kuna see mees pani kiirelt käed tagasi mu kylge , sellega ka märku andes, et tütarlaps võiks ukse enda järel lahkudes sulgeda.
Aga seks oli hea.( seks endisega on yldjuhul masendav)Nagu alati.On lausa kurb tõdeda, et mehega, kellega pole mitte midagi, mis haaraks, peale selle, et keppides ja magades sobite nii kuradima hästi.
Ja mis oli täiesti yllatav, et ta kasutas minuga olles kondoomi, mida ta harilikult väldib, isegi kui on reaalne oht teiste kinnitusel saada eluaegne nakkus ning seda ümberlükkavat tõendit pole hetkeolukorras ette näidata.
Kui ta oli tegevuse lõpetanud, marssis ta toast kusjuures minema.Katusele minuarust.Ma panin kiirustades riidesse ning otsisin meeleheitlikult markerit.Algselt leidsin vaid suhttühja.Tahtsin kirjutada oma nime kondoomile.Nii autogrammiks naisele. aga siis naasis mees korraks tagasi, peitsin spermat täis kondoomi tasku.Mees tahtis vaid öelda, et see jääb meie vahele.Laskmata tal lõpetada, ytlesin vaid jaa- me ei räägi sellest!Ja polegi vaja rääkida, märgid räägivad isegi.
Kui ta järjekordselt lahkus , võtsin rahulikult markeri, signeerisin korralikult täisnimega kondoomi ning pistsin selle 50 + tekiääre alla.Padja all oli juba kasutatud kondoome.Mõtlesin, et huvitav , kas nad kasutavad omavahel neid või on siin nii mõnigi naine läbi astunud.Aga ega see mind eriti ei huvitanud.Mulle pakkus lisanaudingut niigi signeeritud kondoom 50+ naise teki all. Naised on õelad!Aga see lõbustab neid.Eriti siis, kui mehed on käitumiselt seal.

No comments:

Post a Comment