Pages

Wednesday, November 11, 2009

: ma märkan vaid kirsikive ja poleerimata mööblit aga mitte alkot hetkel.
7 minutit tagasi : jälle oled muutnud.
3 tundi tagasi : saun + vann
5 tundi tagasi

13 tundi tagasi nakatu julgesti ylemaailmsesse ökomaaniasse!
22 tundi tagasi : peoloom tuleb kiibistada.rääkisin oma telefoni tuliseks.
23 tundi tagasi : peoloom tuleb kiibistada.
1 päev tagasi miks pohmakas peab kestma kordi kauem ,kui see nauditav koomaseisund?
1 päev tagasi see mees näppis mind ikka liialt,mu kõik kohad on valusad, kõige hullemini lõualuud.
1 päev tagasi : kloun linna tagasi.sest vahur jäi tegemata!
1 päev tagasi väike seks kontojäägil kulub alati ära
2 päev(a) tagasi: kloun lahkus linnast
2 päev(a) tagasi : kui tulla kaido juurest siis teiste meestega ei tohi rääkida
2 päev(a) tagasi : kaido.vahur pole veel valmis tehtud.
2 päev(a) tagasi kaido
3 päev(a) tagai : mis teeb billeneeve haiglas?ilmselt on armuke koomas.
4 ev(a) tagasi : haiglas
4 päev(a) tagasi kallis kohtume kunstihoones kell kuus
4 päev(a) tagasi kust sa täna tead,mis sa teisipäeval tahad.
5 päev(a) tagasi keemiline peavalu.pärnu haiglas
5 päev(a) tagasi : keemiline peavalu
5 päev(a) tagasi keemilin element,kelle hääle kuulmisest hakkab võbisema kogu keha.
6 päev(a) tagasi elevil...aga ma yritasin mõelda,et koledal on ilus põrn...
6 päev(a) tagasi elevil
6 päev(a) tagasi miks sul suu koguaeg lahti on.aga sellepärast....
6 päev(a) tagasi
sybille: tulen tallinnasse flirtima aga kõigepealt alustan kodu lähedalt
6 päev(a) tagasi tulen tallinnasse flirtima
6 päev(a) tagasi huvitavad on kyll aga igavad,mitte midagi ei ole.
6 päev(a) tagasi lumi ja päike
31 Okt. hea et meelde mu omadki soovid tuletasid.oo nauding.
31 Okt. hea et meelde mu omadki soovid tuletasid
31 Okt. : oodates tuult
31 Okt. tehniliselt rikkes.
31 Okt. tahaks ikka oma rahaga laiata
30 Okt. seks
30 Okt. umbes ylehomme
30 Okt.: kuulutan end 26 raamatuga surnuks.
30 Okt. kuulutan end 27 raamatuga surnuks.
30 sõda.ja sind syyakse punasesõstramoosiga.
29 : pulm.ja sind syyakse punasesõstramoosiga.
29 Okt. pulm
29 Okt. ärkasin.
28 Okt. ma ei nuta , järelikult ma ei sepitse.intriigi otsin vist kyll...
27 Okt. : nuttev naine on alati midagi sepitsev naine...
27 Okt. tähed sinu silmades ei sära iial nii tugevalt kui varjud minu sydames
26 Okt. postuganda
25 Okt. linn on romantikat täis
25 Okt. tallinn-kino,teater,suitsune öö,,,juures
24 Okt. kui ma millestki puudust tunnen, siis on see aeg...
24 Okt. sobin igale poole-tallinn, pärnu, new york
24 Okt. elu assistendiga on poole kergem..
24 suu lahti...
23 Okt. : love
23 Okt. olen nyyd natuke oma pulgaga
22 Okt. mul on uus armastus, minu uus pulk...
21 Okt.väsinud.lihtsalt
20 Okt. : ajakirjanikud rikkusid mu tunni-lapsed olid liiga vaiksed.väidetavalt kooli kõige lärmaksm klass.ja ei piiksugi.
20 Okt.: mind ei ole olemas , mind ei ole olemas, mind ei ole olemas...
19 Okt. lapsed said õrnalt nõelutud...
18 Okt. heatahte saadikule, kes jagab oma kunstiandeid vabatahtlikult ja tasuta rahvale
18 Okt. okey okey -jätkan performaatorina...
18 Okt. kui saan valituks siis võimalikest ametikohtadest valin tuletõrjeylema ametikoha!
18 Okt. teraapia+ kitsepiimavann.
17 Okt. no girlfriend, please...puidutööd.lihvin , hööveldan ja lõikan...
17 Okt. no girlfriend, please...
14 Okt. mina olen jääskulptuur ja pidu käib mu ymber.
14 Okt. mina olen jääskulptuur ja pidu käib mu ymber
 13 Okt. tahaks et mul poleks enam valus

No comments:

Post a Comment