Pages

Wednesday, December 9, 2009


Billeneeves on vaga mitu Billeneevet, nimelt. Ma ei saa kahjuks oelda sulle
otseselt ja isiklikult, kes on Billeneeve ja milline on Billeneeve, sest
teda on vaga mitu, koiki neid erinevaid Billeneevesid yhendab vaid nimi ja
keha, mis kuulub talle.Tema mina, tema hing, olemus on aga jookseb yhest
aarmusest teise- hetked, tujud, asjaolud, tahtmised, soovid jne, jne.
yks hetk glamuurne primadonna, teine hetk maal traktoriga soitev ja
ylitookas, metsa langetav, kombaini parandav, kolmas hetk endassesyyvinud.
nii on see tegelikult enamuste inimeste puhul siiski sarnaselt, aga tema
puhul on see minu arvates ekstreemselt kontrastne. ja mis teeb asja eriti
huvitavaks , on just see, et kunagi ei tea, milline Billeneeve mind tana
vastu votab.
kas see on osa tema teadlikust eluperformancist voi teadmatust
eluperformancist voi see ongi tema, peate juba isiklikult ta enda kaest
kysida.
tema kostyymid, tema sara, tema energia, tema nukrus, tema hullus, tema
naer- kas olete kuulnud seda skisofreenilist naeru mones tema performances?
Minu meelest see ytleb vagagi palju,kuigi samas voibolla ei pruugi see
ytlelda midagi.

Varvid tema elus, sellest on ta kindlasti ise pikemalt raakinud...arvan, et
ise ei oska rohkemat juurde lisada. tema mina olek muutub varvide
vahelduses. ma ei tea, kumb tuleb ennem, kas varvi meeldivus voi mina
muutuvus...ja siis vastavalt sellele varvi ja mina vaheline taiendumine.
igaljuhul, kui on kollane, siin oligi yleni sarav, energiline sartsakas
julge billeneeve, kui oli roosa, siis oligi malbem , naiseliktydrukulik
billeneeve, minu jaoks on ta sel moel nagu rubensi laps...kui on valge, siis eneseteadvam ja ydini naiselik, seksuaalne.
mustast billeneevest ma aga parem ei raagi, seda peab ise nagema.
olen selle koha pealt hetkel sonatu vaid.
Billeneeve performancekunst- kuna enamus performanceid teeme me koos, on mul suhteliselt raske sellest korvalpilgu labi raakida...ja kui palju ma peaksin ja tohiksin raakida ja kui palju ei.
kirjeldavateks sonadeks minu arvates sobiksid naiselikkus, johker
naiselikkus...johkrus ja valu labi oma keha/tunnetades, tekitades ja valja
elades.valu nauding- emotsionaalne iseenda jaoks, paljud performanced on
pigem vaadata valus ja kui seda ise performance ajal tehes tegelikkuses on.
enamasti isegi ei.
aga todema pean seda, et moistan vaatajate valuemotsiooni ja vastikust, sest
ise neid videosid hiljem yle vaadates tekib monikord sarnane emotsioon ,
kuigi tegelikult kohapeal olles ja tehes seda polnud.
pigem ilu, tugev suhestumine oma kehaga ja kaugenemine, eemaldumine oma
kehast samaaegselt.
Koostoo rubensites- alguse sai sellest et kaks paksu naist soitsid
enesetapjajalgrattal.ja kaks paksu naist tegid performanceid koos.siis tuli kolmas, kyll mitte nii paks naine ja loi kampa, kes on ka vaga hea
performancekunstnik ja selgus, et kolm paksu naist tootavad koos paris hasti ja edukalt.
ja nagu ikka- kolm suurt keha on ikka parem kui kaks suurt keha.
aga see on ka suhteline ja erinev kohati.
mina arvan, et billeneeve on vaga hea performancekunstnik,toeliselt tugeva poweri ja omamina olemisega.

Tuul

Mai 2005

No comments:

Post a Comment