Pages

Wednesday, December 30, 2009

noor ja värske

ei tea ,kas seda võiks võtta komplimendina.noor ja värske.kui minu kõrvu sellised minu kohta käivad sõnad kuulduvad, siis ma mõtlen, et aa järelikult olen ma terve.kuna sisemiselt terved ja õnnelikud inimesed kiirgavad vastuolulisi signaale.vastuolulisi -värske võib igas vanuses olla aga noor öelda juba kiirenevas keskeas olevale on ilmselge soov saada kiirelt keppi.või õigemini on kellegil kustutamatu nikunälg.või olen mina paranoine ja ei suuda uskuda muinasjutte ja romantika selle sõna tähenduses on oma sisu minetand.romantiline on kui mees istub autosse ja ytleb ,mis su autol viga on.nii arvab tuul.minu jaoks tähendab romantika vaid pikki vestlusi automootorist.
aga kui sa kuuled järgmine päev veel noorema mehe (esimene 41, teine 23) suust veel ahhetavamat heameelt sinu väljanägemise või oleku kohta samade sõnade võtmes , siis hakkad uskuma,et nii ongi.(sest 23 ei taha keppi, ta on mõistlik, tal on hoitud ja armastatud pruut.41 kepib kõik naised eksiks oma kustumatu nikunäljaga ja siis võtab jälle otsast peale)
ja võrdlusi võiks tuua veel teistlaadi komplimentide poole pealt ,mis läksid väga lyhikese aja kestel korduse peale hoopistykkis erinevate meeste seas.ja mõne mälestused sessuhtes võiks väga tuhmunud olla.
aga kui sa oled ostmas statoli restoranis yht väikest gini ja 18pool tutarlaps kysib nii enesekindla tooniga,kuid siiski hetke kahtlevana, kas olen piisava vanuse saavutanud alkoholiostu vanuse staatusse jõudnuks, siis tekib kummaline kahtlus.kui dokumendil aastanumbrit nähes syydistatakse sind selle võltsimises ,siis on selge,et välimus on see ,mille põhjal on tehtud otsus minu nooruse kohta, mitte et vestluse käigus tekiks tunne ,et noor.
sest paratamatult kui keegi poole vestluse pealt teeb vihje nooruse kohta ,siis tekib reaktisoon ,kas sinu arust olen ma rumal või millest selline järeldus.










No comments:

Post a Comment