Pages

Sunday, March 15, 2009

28aprill 2004

kumb on lobusam , kas puua kumminööri otsa või kasutada tavalist nööri...vastus , et kindlasti kumminööri...kas tuleks abiks tuul selle kõige lõbususe lisamiseks...kindlasti...ohtul pole meest, hetk järgmisepäeva valgenemise protsessist nähtavale ilmudes on mees...siis ehitusplatsi kõrgeimal kraanal...on lind, pole lind...kõne alla tuleks ronk...vares...ehk ilusama häälega laululind...kumb siis-oleneb inimese isiklikust meeldivusastmest...

>>olen trepi yks osadest,sama tähtis nagu astmed ja käsipuud...

>>>ma kardan pimedust...alati kui olen sunnitud pimedust lõhustades trantsportima oma keha trassidel punktis a punkti b olen takerdunud kujutlusse hommikuvalguse leidudest...kus billeneeve keha leitakse joodikmeeste poolt kraavivisatud tykkidena...kui surra vägivaldsel teel ,olen meeldivamaks viisiks pidanud tykkeldusmeedotit...
>>VARSTI VIIBIVA HETKE LUMMUSE VIIVITUSE PÄRAST-MA MENSTRUEERIn

No comments:

Post a Comment