Pages

Sunday, March 15, 2009

jah see oli kunagi nyyd

Ahjaa pühapäeva hommikune seks vahetusega pühapäevahommikuste pannkookide asemel. järelemõelduna võiks liigitada selle konkreetse juhtumi alapealkirja õrn lugu alla. mitte nagu armas vahepala vaid rohkem oma lühiduse ja liiga nõrkade signaalide tõttu häguseks muutuv lugu. et oli aga ära jõudmata oodata uut jõulist lugu on ta juba mälestusteski tuhmunud. ja sellest kohvilaua lugu on raske elus hoida. muidugi on selline asjade kulg konkreetses loos esinenud mehele ainult hea. vähemalt ei pea kõlkuma jääma lõpututesse lugudesse.
Ja täna ütles pups hästi- ega see seksi paremaks ei tee kui sa tead ,et seksid silveri või brunoga.

Lugudest veel-kummaline ,et mõned isikud, kes tahavad astuda lugudest välja ,siiski jätkuvalt lajatavad üha uut ja uut materjali sinu lõppematusse kulgu. ja siis tekibki sellisest üleküllusest imestus ,et miks ma peaksin vajama uut algmaterjali kui vana veel täisväärtuslikust algest üle ajab.kuigi mõnes tekitab see katkematu jada ahastust, mõni kahtlustab end jäävat koheselt frigiidseks kui selle mehe nime veel kuuleb. kuid siiski vestame koos , kuulame koos. nikume neljaks ja naerame ribadeks ,joome end sigadeks …

Ma hetkel tulin voodisse puhkama.sest mina kuulun ju nende inimeste hulka ,kes mitte ei tööta selleks et elada vaid elavad selleks, et töötada.aga ma tean, et ma pean rohkem puhkama, oma jala ja oma sydame pärast.ja ma tahan, et mu tervis ytleks mulle aitähh.

No comments:

Post a Comment