Pages

Friday, March 27, 2009

saakloomad?

mis says:
tšau! hoolid vestlusest minuga?
Mariliin says:
mhm, kas see hüplev on kahjurõõmukarglemine?
Mariliin says:
MHM
Mariliin says:
SELLINE NAINE JA SOBiV VANUS
Mariliin says:
selles eas mehed hakkavad kartma üksindust ja siis avastavad neid ümbritsevad naised
Mariliin says:
iseloomuga naised
meeleheitel mesilane... says:
yleyldse,millest selline huvi
meeleheitel mesilane... says:
vahepeal pole kuid olemas eksole
narcissa says:
naiste puudus


Mariliin says:
selline kohvikufilosoof, kelle unistused koos sigaretisuitsuga hajuvad
Nyyd ma rahuldun lihtsast nahapindade puutest
mis says:
ma tean, et sa vihkad seda teemat, ega sa ei mõisata, et pandavaid mehi on maailmas nii vähe


Mariliin says:
kunst on see, mis keerleb kunstnikul peas ja vahepeal keerlevad seal ainult rahanumbrid-keda me siis müüme oma teoseid, tundeid või iseennast?kunstniku jaoks ei peitu õnn rahas, maksevahendiks on ta ise ja tema elu.
minea ing says:
võib nyyd edasi minna teise teemaga mehed ja saakloomad
minea ing says:
et kes siis ikkagi on kytitav
minea ing says:
kas see kes arvab end olevat (mees)
minea ing says:
või siis keda peetakse kytitavaks
minea ing says:
ja kas naised on võtmas yle meestele omast käitumist
minea ing says:
et kas osapooled on vahetumas
Mariliin says:

Kes keda jahib, mees naisi või naine meest? Kas meile tundub, et tänapäeva naised on üle võtmas mehelikke käitumismustreid, kui nad ööklubide korrakepi vallutustega kiitlevad ?Või peaksime uskuma vanarahvast ning biolooge, et emasloom valib alati välja sobiva isase ning passiivne, alistuv käitumine, mida naissoole iseloomulikuks peetakse, on vaid varitsusasend?

Mariliin says:
päris huvitav on kuulata, kuidas Tartu ärihaid arutavad, et mõni armuke tegi etiketivea
minea ing says:
kas kõigil prinkpepudel on selg karvane

Mina vaatan sind niikuinii tagurpidi, sa teed ennast sigamaks kui sa oled

mis says:
kas saad saata foto murenevast rinnast
antonio says:
nooh

minea ing says:
mehe eest noh

Aga meil naistel on logistika väga paigas , erinevalt meestest
milvi says:
täielikud höövel röövikud
milvi says:
ma ei tea
K.R says:
kle höövel rööbik saadab jälle sms-e kas oled temaga suhelnud vahepeal
Kõige loomulikumad oleme me unes.kuid selle kohta võiks öelda ka et kerge saak.eks me kõik ole tunda saanud….siit edasi.

alfredo kunda says:
kusjuures nii haige,nyyd pole ju iseenesest ta enam mulle kylgelöövat terrorit teinud
alfredo kunda says:
et oleme normalt suhelnud
alfredo kunda says:
ja nyyd jälle ,
alfredo kunda says:
mõtetu
K.R says:
höövel rööbikute sugukond
K.R says:
aga no vigadest õpib ja halbadest armukestest

milvi says:
kes helistab iga lõhna peale
jaa
Eile saunas olles avastasin lava pealt ,et mul on kumminaise kujuga keha , naeratavate huulte ja silmadega ning kõrvarõngastega.nii said nii mõdedki asjad selgemaks.ja tõenduseks on parem mitte autojuhilubadele pilku heita enam.

Tõeline Naine says:
aga mina ju kirjutan nimed välja
K.R says:
psyco ja tema ketikoer
Tõeline Naine says:
et ei oleks kaheti mõistmist
K.R says:
ja ketikoera isiklik koer
Tarmod saunas räägivad unelmate printsessidest:"Aarghh! nad on nii lollid!!!" ütleb üks."Nad on nii jubedad!!!aARGH!" vastavad üheksa ülejäänud Tarmot kooris.
K.R says:
ei see on mu altarego kes räägib mu eest
Tõeline Naine says:
appi kui hea altarego
K.R says:
ja temale võite määrata kriminaalvastutuse, sest mina olen ju erinevalt temast süüdimatu
Tõeline Naine says:
nagu altarile pandud annetus
K.R says:
pole just teravaim pliiats karbis
andrus says:
a mulle meeldib höövel rööbik
K.R says:
irw
andrus says:
yhele eksile ei saaksi armsamat nime panna
andrus says:
nagu liibunud või kleepunud,et ei oleks minema saanud
andrus says:
me paeks rohkem koos olema siis saab see paremini lihvitud
mis says:
bile neeeve, kas võib, ma kasutan tel teenuseid, selleks, ett teiega rääkida
Ja me oleme leppinud oma saatusega .me vähemasti teeme näo.tegelikult me tahamegi olla saak.või siis kytitavad.kuigi on hetki ,mil meil silme ees kangastub pilt endast suurel lihaturul lebamas lihakamakate keskel.mitte isegi tykkideks hakituna.ikka terve tykina.
andrus says:
mu energia patarei on taas täidetud õhulise naeruga

1 comment:

  1. Kuule Pille, see oli kyll nyyd yks segane lugu mida ma siin enne magama minekut lugesin.

    ReplyDelete