Pages

Thursday, March 5, 2009

ollega

Olle on siin .ma olen tema siin olemise pärast tekitanud pahameelt ja armukadedust kahes isikus. et miks mina , miks minu ja mitte tema. yhes neist olen kadedus tekitanud isegi oma tegevuse rohkuse tõt u. saamata ta ise aru, et tegevus nagu iga teine sinust sõltuv element on selle juures, kes teeb. ja kes oskab seda hinnata. nagu ka raha. oska austada oma tegevust, siis austad ka sellega raha, mis on sinu tegevusega sinu juurde tee leidnud. Mõned ei oska.
Aga samal ajal kui mina ena loominguliste käte meelevallas olin kuna kole ei tohi olla, pani olle kuivama mu pesu, imestades jätkuvalt, miks mõnedel on aluspyksid, kui need sisaldavad vaid paari nööri ja pesumasina sisu nähes tegi uue paranduse vanasõnas, mis oli järgmine- suvel rauta rege , plätud pese talvel.
Ja lihtsalt mõningased read, mida tahaks …
Eile ytles kaarel nii ilusti tuule kohta. tuul ei ole kellegi oma , tuul peab vabalt puhuma. see oli väga armas.
Ja täna tegi olle tähelepaneku, et minu jutus varasemalt pidevalt kõlanud mina on asendunud meiega. ta ei tea ,kas see on tulnud seoses henniga koos elama asumisest või muudel leebumisele viitavatel põhjustel. kuhu on kadunud minu nii tugev mina? ma usun, et see on ikka olemas, yha võimsavamalt võimendudes aga ma olen juba ka suuteline ennast nägema koos kellegagi ning ka väikese hamsuna jagama. aga ka väikese.
Ja et ma olen väga tugev aga ka väga haavatav.
Ja et minuga kooselamine nõuab tõsiselt kannatlikku iseloomu. mis polegi halb ega võimatu aga ilmselgelt väsitav. viimane on minu järeldus siis sellest.
Ja homme on parem kui eile ja mina olen parem ja ärkan ka varem.

No comments:

Post a Comment