Pages

Saturday, February 28, 2009

pusa ja berg ja enne kui oli mustlaspidu

Öö vastu pusa ja meelandi mustlaspidu nägin õudusunenägu. ma järeldasin seda sellest kuna ma ärkasin üles tõsiselt hirmununa ja pahatujuliselt.
Aga uni seisnes selles, et sünnipäeva asemel ei toimunud see mis pidi vaid hoopis pusa ja bergi pulmad. aga kuna ma ühes sellenimelisel üritusel olin juba käinud, siis seda kummalisem kõik näis. olime ju kõik kokku tulnud siiski teisel põhjusel. ja seal nad seisid. üks asi oli siiski sama- peigmehe ja pruudi tuttavate jagamine erinevateks osadeks. bergi külalisi oli kuidagi vähe ning mina läksin jälle tema külaliseks ja tirisin endaga ka ena kaasa. ja albert ühines meiega .
Järgmine hetk jooksid pusa ja berg külaliste vahelt läbi ning peatusid akende juures ja kallistasid. stsenaarium nägi ette, et kõik külalised järgnevad neile ja lõpuks on üks suur ringis kallistamine. või kallistamisepall. mina olin üks esimesi ,kes nendega ühines.
Mingi hetk kiikas pusa üle meie õla teise saali otsa , et veenduda ,kas kõik on jõudnud kallistusse. samas meile lausudes, et kui kõik on kohal, et siis me laseks temast lahti ja ta kukuks aknast alla. ta oli ennast jooksupealt aknast välja visanud ja nüüd oli vaid tema ülakeha ruumis sees. ma vaatasin aknast välja ja nägin kuidas pusa vahune seelik hõljus all laiuvate katuste kohal ning seda vaid ühe naela otsa kinnitunult .berg veel lausus rahulikult, et ära seda küll tee. mina ahmisin selle aja peale juba õhku ning uuesti välja vaadates ja neid läikivaid plekk-katuseid üle silmates avastasin , et neil järkjärgulistel katustel roomavad ringi väikesed lapsed. seda nähes , sain järgmise šhoki osaliseks, suutmata ära imestada, kuidas nende vanemad lubavad nii väikseid lapsi katustele mängima. ja kui ma veel nägin, kuidas nad liiguvad üha enam ääre poole siis ma muudkui täitusin hirmuga pusa pärast kui ka nende laste edasise käekäigu pärast.

No comments:

Post a Comment