Pages

Friday, April 3, 2009

mulin 30märts meelile meredele

ma polegi yldsegi olnud kirjanaine ja yldsegi mitte kirjaraasugi saatnud teele meredele aga pisikestele maajupijunnidele.sest merd on rohkem ja maad on korraks ja vaid tolmuks.
Aga nyyd kui mu energiapatareid on taas täidetud õhulise naeruga, ma kirjutan mõningased read ja mõningased mõtted.selle kuumast sulava ahjupaistel,silmanurgast veel piiludes viimaste süte lõõmendavat lõkendust.
Ma ei saa ju kirjutada , ma hakkan tegema sõnu ning mu tekst voolab libisedes lõppmatusse ning see pole siis paksule merele vaid pikale jõele.
Joon kohvi,oma hommikust kell pool yks päeval,sest kõik on täna mind seganud teatega head name päeva chicen aga mitte toonud piima.
Ja väljas on udu ja ma olen kurguauguni siblivaid õnneliblikaid täis , tulenevalt kõigest rahulolevast ja meeldivast kulgemisest.peaks mainima ,et mul on päris mitu töövõitu jäänud seljataha viimastel päevil.aga sest joon all pool.
Ja on mõningasi tähelepanekuid ja segadusttekitavaid olukordi , nii rohkem minu enese sees.aga neist juba siis kui ykskord kohtume, kas paradiisis või moskva kohvikus.
ja meil korteris on uus kana.al eile tõi ja instaleeris juba yles.et kana on saanud ka juba tööd teha,mis on ylimalt meeldiv.hetkel on nõudekana pesukana kõrval meeldivalt liibunult vannitoas.
Ja eelmine nädal juba päikesepaiste puudutusel ja lumehangede keskel lasin ringi rulluiskudega ja jalg ei paistetanud õhupalliks.aga ma eelnevalt sõin enda kere juba tablettidest punni.
Ja laupäeval tallinnas olles ,suutsin aegtantsu tehes jalatallad villi tantsida ja kõrvad valusaks.aga meeldiv oli ja õnnepaistetus näos kakerdamas.
Ja igasugused postperioodid on pikemad kui päris perioodid.ja need nõuavad rohkem pyhendumist ja kõvasti tööd , et jõuda mingisse omale sobivasse ajajärku.mõned perioodid võivad kesta aastaid.eriti kehtib see igasugu suhete kohta.tahtsin seda öelda, et kaks päeva läks mul aega et minu kakspoolkuud kestnud suhe saaks lõpu minu sees ning endal oligi juba nyydseks nelikuudkestnud postperioodil kõik mõnusalt toiminud ja sujunud.aga selleks, et suhted oleks päris läbi, peavad siiski mõlemad osapooled lahti laskma.või siis leidma mõlemile sobiva viisi edasi kulgeda.ja ma arvan , et nyyd oleme mõlemad rahul.peale järjekordset meeldivat koosolemist.ja ilma tagaigatseva failita ,ilma tulevikuplaanideta ,ilma kohustuste ja ahistusteta.lihtsalt olemas ja armasolemist nautides hetkes.nyyd on see periood ,mis sobib mulle.ma ei saaks öelda , et ma oleks armuke, pigem kaks paraleelselt kulgevat lugu? siis tema jaoks.jah vot.ja me saime temapoolset kinnitust juba enda tähelepanekutele,ilma et seda oleks vaja täpsemini yle kysida.ja nii on tore.
Ja mazaasis käia on imeline tunne.ma võib-olla enam ei tohiks või enam ei peaks.kuigi kõik on kontrolli all.aga ma ei tea, kas satun sõltuvusse või hilisemas perioodis ei vaja eelneva tegevuse peleks uut teraapiat.


Ja nii ongi.ilusaid meremyhinaid ja muusikat mis yhendab.

Wiu, namepäevaline chicen

No comments:

Post a Comment