Pages

Monday, April 6, 2009

veele

piret
ma tean et ma olen vinguja aga see selleks
noo
ma homme olen parem
aga asjad mis tahtsin öelda
mulle ei meeldi ta
aga see läheb yle
misasja
noo
mis värk nyyd temaga
aga arvestades minu ylikiireid emotsioonide vaheldusi ja meelemuutusi, ma ei kiirustaks lõplike otsustega
ja veel
piret
on selgunud yhe playboy nimi
ma jõudsin sulle ilmselt eelmine nädal juba rääkida
ilusast mehest ,kes oli projektis
töötas seal
must
ja edev
ei
ma pole kindel kas ta sperma on amgus
magus
ma ei tea kuidas ta toitub
ja ma olin rõõmus ,et pärnu sisaldab veel ilusaid inimesi
aga nagu ikka kõik huvitavad ja ilusad on omavahel seotud
midagi ei saa aru
ja täna ta jalutas sisse lõpuks siiasamma ringi
ma olin hämmingus
ja ta hääl vibreeris nii võimsalt
ma kuulsin seda poolenisit teise saali kõrvalukse juurest
seal oli veel ilusaid inimesi
keda ma ei teadnud
ometi minu tuttavad suhtlesid nendega
tundus et kõik on omavahel seoses
pididki olema
see oli jasperi raamatu esitlus
te peate selle omale saama
see on ilus
minimalistlik
nagu mina
millal see oli
:
täna
ma olin ainuke ,kes ei tahnud rabada vildikate järele
oo
ja mari on väike ja rahulik
aga see mees
ma kysisin lõpuks
nii igaks juhuks
millest see raamat
ma sain teada kes ta on
ma oli veel rohkem yllatunud
kahju oli selles , et ta oli sinu nimekirjas
misasja
me kas jõuame yksteisest ette või jääme hiljaks
mis nimekirjas
aga keskmine joon on kohati põrkuv
vähemalt mõtteliselt
see oli kes
palun tuleta meelde
aa
see oli tema
kas nii kirjutatakse
ma kysin t
kes see
ta ytles
ja mina ,et see ongi
mille peale
pole ju
ta on kõigi oma
oi modellid
kas nad kohtusid siis kui tal oli koomaeelne seisund
mis modellid
hakkasid
aa
tahtsin öelda
et nägin seda ilusat meest
oo
ag ma ei saanud talle naeratada

No comments:

Post a Comment