Pages

Monday, April 13, 2009

kraaks

Mõnus küüslaugupäev, see on vist ainuke ,mille maitset ma hetkel tunnen.
Tundub, et haigeolemise ajajärgus jõuan ma olla hulga asjalikum ja toimetada rohkem. Kui arvestada , et ärkasin ka juba varem. Ja juba enne kümmet olin Kontserdimajas näitust maha võtmas.
Peale mida käinud Joonase teraapias- lamanud voodis, vaadanud ta paljast kõhtu ja lõpuks kui jutud räägitud, saanud rindade vahele südame, kirjaga i love you. Seda küll pluusile.
Ja vahelduva eduga keetnud ingveriteed sidruni ja ingverimeega ning kohvi. Kokanud ja andnud šokolaadisoovile järele, ammutanud koti daysipoes komme täis, nende maitset tundmata aga see selgub alles hilisemal proovitestil. Kõik kohad on täis täisnuusatud pabertaskurätte, mida mina ostan nii nagu teised suitse –blokkide kaupa. Ja kurk kraaksub ja nina tilgub aga vaatamata selle on kinni ega lase kogu mädaneval ollusel korraga välja voolata.
Ja poolhommikut olen orgunninud järgmise nädala perfe. Kõik sujub. Nii hea tunne.
Ja nüüd sorteerin jätkuvalt oma vana materjali olnust ja tehtust. Ja mõtted juba liiguvad kohese õmblemaasumise juures. Või ehitamise juures. Minu õmblemine on ennekõike siiski ehitamine. No ma tahan seda nii võtta.
Ja homme on väike väljasõit jälle Tallinna või siis tähendab kõrvaltänavasse. Nauding ühenduses asjaliku tegevusega nagu ikka.
Ja kolmapäev kujuneb ilmselgelt pensionäride seltsis terviseradadel-jaapani vannid, vesivõimlemised,soolasaunad.ja õhtu Pärnu Kunstihallis koreograafilise kompositsiooni Inimene esiettekandel. Pärnu Ooperi etenduses esineb Kaspar Aus (tantsija ja koreograaf). Kujundusideed: Raul Meel. Muusika: Andrus Kallastu. Reserveeritud etendus . ja mina kaa mmm..

No comments:

Post a Comment