Pages

Wednesday, April 22, 2009

nii

ära kysi kunagi neid kysimusi,mille vastuseid pole sa suuteline taluma.sest vastuseid võib olla mitu.enamus juhtudel kaks.kas ei või jaa.yks teeb haiget ,teine ei pruugi.või siis kysi enda valutaluvusele vastavaid kysimusi.jää oma illusioonidesse.ära usu kedagi.sest viis või kuus tundi tagasi öeldu ei kehti enam hetkelisel ajal.

mulle meeldib avaldada asju mille realisseerimis tähtaeg on möödas

vOn üsna totter arvata, et peaks ütlema tere oma nn. mehe eksile või kuidas seda üleüldse määratledagi, kui sa pole tegelikult absoluutselt eelneva, toimuva ja hetkel seisnevaga kursis. on üsna kohutav saada laksu oma üritusele tunda üleolevat naudingut öeldes, et mina olen ju süüdi , et ma sinult leho üle lõin.3b ruulib. siinkohal ilmselt peaks täpsustama nii sõnavalikut kui ka hetkelist edasiminekut või paigalseisu. suhetes peabki kõik liikuma ,muutuma et need toimiks. ja kui üks edasiviivaks jõuks on seks endisega , siis ilmselt on seda tarvis. ja alustatut pooleli pole ka mingit vajadust jätta.
Kuigi ma pooldan avatuid suhteid, pole mina see kõige õigem valik asju teatavaks tegema.
Kummaliste arusaamistega muidugi kaa. kui mina ytlen, et leho pole minu mees, ja lauset lõpetamata laskmata öeldakse sellepeale. väga hea et sul on mees. ma lihtsalt tahtsin vaid täpsustada, et ma pole isegi leho naine ega ka mitte ajutine naine.
Ja määratlus, et leho on minu ajutine mees , tuli ka mehe enda suust.
Lauses, et kui ta poleks minu ajutine mees, oleks mõttekas temalt jalgu lühemaks võtta mitte minul veel kõrgemaid kontsi kanda. see oli rosina sünnipäeval ühes vestlusest kõrva jäänud lause.
Ma ylesin vaid , et mulle meeldib lehoga seksida ja mulle meeldib hetkeline seis .see mis hetkel on.kristas lõi kohe uuriva ajakirjaniku alge välja, see on ilmselt ka avastamata anne, ja kas seda nyyd väga andeks ei saakski nimetada, kuna ta ei saanud oma küsimustele konkreetseid vastuseid. et kas ma seksin lehoga ja kuna ma seda viimati tegin. millepeale ma laususin, et ma ei pea seda temaga arutama, ja see pole tema asi arutada, pealegi pole leho tema eraomand. Siia veel lisaks, et ta ei saa käituda temaga kui kodus riiulil oleva asjaga. ja teha tema eest otsuseid ,kellega ta võib mängida ja kes temaga võivad mängida. ja samas vastas ise omale sobiva vastusega, et näe sa ju ei seksi temaga. no ma olen õel aga mina ei läinud tema juurde oma korrakepi saavutustega eputama vaid tema soov oli mulle teatavaks tema ,mis positsioonil tema on. aga seda ka kahjuks ainult temale teadaoleval positsioonil. kõikide teiste teadaolev positsioon tema ja leho suhtes on ilmselgelt teisenenud. ja mitte minuga seonduvalt. ja ma oleks võinud ju lisada küsimuse, et kas tal oleks soov saada kella kümneseid spermatosoide minu sisemusest, ma oleks neid võinud talle oma sisemusest urgitseda, need ikka veel liikusid mu sees ringi. ma polnud päeval eriti aevastanud, et neid hüljata.ja nagu oleks väga oluline ,kelle sisse leho oma spermatosoide paigutab.
Selle tsauprobleemi juurde veel tagasi tulles.ta lisas ,et ta tahtis lihtsalt öelda tere bille neeve.ja seda isegi mitte kokkukirjutatult ja ma pole ka väga kindel ,et seda hääldades ta oleks kasutanud nõrka b-d.ma tõesti ei näe yhtegi põhjust ,miks ta peaks mulle tere ytlema või minuga suhtlema.see ,et kellegi peenis käib meie mõlema sisemuses ei anna meie omavaheliseks suhtlemiseks veel mingit silda.
Ma ei arva, et Järgmised ja ylejärgmised ja eelviimased peaksid kõik omavahel suhetes ja suhtluses olema.meil puuduvad selleks yhendavad elemendid nagu lapsed näiteks.
Ja linnas on väga pro , et tehakse vaheldusseksi.inimesed tulevad ja lähevad.selleks ei pea klammerduma.
See minule teretahtmaytlemine näib minule pigem temapoolse ebakindlusena. ta pole sellest üle saanud ,et ma olin enne teda, et ta on selles jadas lõpupool. ma muidugi ei arva, et mina selles jadas oleks, ja ka hetkel mitte teine kolmas ega neljas vaid lihtsalt eraldiseisev olevus nagu igas muus valdkonnas ma seda olen. Nagu ta ei usaldaks leho , et tal on vaja saada kindlustunnet kuskilt juurde, ta kardab konkurentsi , ise seda üritades varjata.
Ja lõpetuseks ütlesin talle vaid ,et ta ärgu vaadaku üle leho edaspidi, liiga kaugele, et kui keegi midagi valesti on teinud ,siis seda ainult leho.
Ja mis oli väga kummaline, et mina korraldan draamasid. ma ei mäleta , et ma oleks ust puruks peksnud, nutnud või muidu hullu pannud. kas seda saab nimetada draamaks ,kui lahku minnakse ühe lausega. minupoolne lause oli, et see asi võib läbi olla, ma ei hakka sind ahistama ega muidu tüütama. Aga seda olen ma ka eelpool kirjutanud, kuidas asjad peavad olema mõlemapoolselt lõpetatud ja lahti lastud. ja selleks , et uut pistikut vooluvõrku pista tuleb eelmine juhe välja tõmmata. aga ilmselgelt on lehol keelekursustel käimata. ta mõistab sõnakooslusi teistmoodi kui teised. ja mina pole see , kes postperioodil on toppinud minu sisemuse sõnu täis ja viimasel ajal ka peenist täis. ega üritanud ära rääkida , et mees seda teeks. ja ma ei saaks seda ka halastusseksiks nimetada kuna mina naudin seda ilmselt samapalju kui tema. võibolla ma olen lihtsalt seda rohkem organiseerinud, et see toimiks. aga võib-olla ka mitte.

No comments:

Post a Comment