Pages

Thursday, April 16, 2009

kolmapäev

Oh õudust.mu käitumistegutsemisviis viitab yheselt prouatsemisele.samas on see nii armas.tekitab tunde nagu ma olen väga väga iseseisev keskeale lähenev punapõskne proua,kes sõidab komandeeringusse.lumi sulagu ta palgeil.lootus nagu yle kahe kilomeetri kõrgemal on kylmem.
Nyyd enne kontserdi ja kiiremat rulluisutiiru oma kraaksuva hääle , jätkuvalt valusa kurgu ja sinna lisandunud valusat naudingut tekitavad uued kõrvaaugud.kohtades, kus mul juba on olnud., et siis kohati taastan ennast, mitte ei loo vaid uut.kuna mõlemad augud on erikohtades-erikõrvades,siis tunnen kuidas valuläbiv joon yhendab neid kahte auku läbi pea.mmm.ma tunnen, kuidas ma olen elus. et ma olen olemas. kuigi mõningasest valust ei saa ma alati aru. või valukogusest. nagu elu tuletaks mulle peale minu ka ennast veel meelde. nagu ma oleks ta unustanud. minu arust tekitan ma piisavalt nauditavat valu isegi ,tundmaks enda olemasolu. kas on tõesti vaja lisa?
Ja ma menstrueerin.ka seda teen ma naudinguga.aga seekord nõuab ta aeglaseid liigutusi,et mitte tunda äkkvalu või pidurdunud voolamist.et lihased oleksid lõdvestunud, nii chill on olla.mina tean mida mina tean.mulle meeldib kuidas ma yhtepidi tyhjaks voolan , tehes ruumi sedavõrra voolavamatele mõtetele.et nad mahuks ära , et neil oleks ruumi liigituda.
Nii paus.konsert.varsti tag.
Ma olen tagasi.ma tunnen ennast kummaliselt. kuid kõige nutma ajavam on ehmatus, et mu kohvi rääkis minuga. kas ta räägib, kui ma olen üksi või haigusest aeglane ja kurb või siis kui ma olen õnnetu? või sellepärast , et lohutada mind kuna mu nutt ei pääse seest keerlemast välja?
Ja küsimus, tänaõhtune-kas kõigil meestel on peenis vasakule hoiuga. mind paeluvad pauka kondid mehe kehas muidugi rohkem ning imevad pilku. nagu ka naise keha riideriputuskondid.
Aga meeldimisest.inimeste meeldimistest, inimestele meeldimistest,etenduste meeldimistest.tundub ,et kui sa oled juba kellelegi meeldima hakanud ,ei saa sellest enam iial lahti. mitte et seda teatud olukordades vaja olekski aga mõningased meeldimised ehmatavad oma liigse emotsionaalsusega. tekitades minamatahtmajooksmisetunde.
Karpidel on vaod, kui on hea toit, vagudesse kinnijääv toit,siis tyhjendame ka ykshaaval vaod.
Ma pigem toitun nägemismeeltega kui maitsmismeeltega.või siis kuulmismeeltega.Ma armastan sõnu, samas neid ka süüa.Ja mulle meeldib kui mind toidetakse sõnadega ning süüakse koos minuga.ja siis jälle jäetakse nälga.Sest muidu ei tunnegi ära delikatessi.
Lojaalsus ja kahtlustamine
Mind ajab kõik nutma, isegi kinnisvara teade sõber pirkalt.
Ja kui sa vastad küsimusele, kuidas sulle meeldis, et jaa mulle meeldis, siis see nagu vabastab sind edasisest vestlusest, see paneks punkti. pole ju millestki enam rääkida. kõik on korras-meeldis! aga miks , see näiks juba närimisena ja kauplemisega , et tegelikult see pole nii, palun ütle midagi kriitilist kaa. samas näib vastus –meeldis-ka mittemidagiütleva kõlksuna, nagu sa poleks asjasse süvenenud või pole sa sellest viitsinud aru saada. või sa ei viitsi arutleda. rahulolematus näib alati targemana. mittemeeldimist aksepteeritakse rohkem.
Tagumisest reast kuuldud sõnad issand jubedus, mõttetu , tõid ka mulle naeratuse näole.

Aga see oli õiges päevas .tänase päeva rütmiga, mis mulle sobis. rahustavalt aeglane. minimalistlik. terve kahe tunni jooksul jõudis mu olemus teha palju rahulolevaid ja vajalikke lausejuppe. mitte igavusest vaid selle emotsiooni võimsusest, mis pani midagi liikuma ,voolasin ju nii või naa täna.
See oleks nagu meele raamatu lugemine aga sa kuulsid seda ja seda oli niimoodi tunnetada parem.

No comments:

Post a Comment