Pages

Wednesday, April 15, 2009

luule by raavi

endla says:
ma lähen kassitoitu tooma
Dr. Raav says:
ja kahju on et nii oli
jummel sul on kass
no mine too jah
endla says:
kaks kassi
ja laps
Dr. Raav says:
irw
irw
ja kaktused on vaid puudu
taruiraraa
endla says:
ei kaktused on kaa
Dr. Raav says:
ma siis luuletan sulle niikaua
endla says:
luuleta js
Dr. Raav says:
ok
Et tunda igapäevasuse hõngu, pead suutma end ruineerida.
Ei, mitte olema sa ise, ei, mitte nurkka urineerima
Pead suutma olla nii, et pea saab täis ja hing jääb tühjaks.
Et olematus suudaks korvata kõik olme,
pead suutma taluda sa ümbritsevaid hirme.


On raske olematu talumatu kergus
Ja tõsi on, et kannatuse katkemine tuleb õhtul hilja
Su nukraist karjeist välja võin vist lugeda
et naine olgu printsess köögis, aga voodis hoor
ja silmi pigutades täitku kõik su soovid
Kuid minu unelmad on teisest mastist
ja mitte ärtu kunn vaid toapoiss võiksid olla mulle
et ärgates ma näeksin siidist keha ja mitte viinerpoiss ei käiks siin ehal.

näe ma pühendasin luuletuse kõikidele viineriomanikele, kes voodis vegeteerivad
On mõttekramppidest mu aju turses
ei suuda aduda ma nõrkku külgi
mis siis, et erudeeritud ja sihikindel mast
ei taha harjuda ma tundetusega
hing röögib, saadud-lastud käest
ja nagu pangalaen on saaga raske kanda
kuid ise valisid triumfi näol vabank

oeh, ma peaksin ikka luuletama ma arvan
Et konarlik võiks olla siluett
kas öösse saadetud on sõnumeid?
või peegelsile virvendus su näol
mis on see ime, mida ma ei näe?
Et tühiklikus jutus oleks tõde
kas peaksin uskuma ma öiseid sms-e
või hommikusi häbelikke pilke
mis teadagi on häbi öisest tõest

No comments:

Post a Comment